top of page

_edited.jpg)
Ter gelegenheid van ons 25-jarig bestaan willen we onze leden en supporters bedanken voor hun trouw en betrokkenheid. Onze wandelclub is in de loop van jaren uitgegroeid tot een hechte gemeenschap van wandelliefhebbers.
We kijken ernaar uit om samen nog vele mooie wandelingen te maken en herinneringen te creëren. Laten we dit jubileum samen vieren!

waarom wandelen ?
- Omdat wandelen gezond is
- Wel duizend keer moeten we het aanhoren : mensen bewegen te weinig.
wetenschappers bewijzen dat wandelen de beste vorm van lichaamsbeweging is.
- Omdat wandelen ontdekkend is
- Wandelaars zien veel meer van de omgeving dan fietsers of automobilisten.
op wandeltochten zie je dingen die je anders nooit zou opmerken.
- Omdat wandelen sociaal is
- Wandelaars leggen tijdens het stappen onbewust sociale contacten.
veel mensen wandelen om er even uit te zijn en te ontsnappen aan de drukte van elke dag.
- Omdat wandelen leerrijk is
- Op interessante plaatsen langs het traject staan er informatieve borden met een korte uitleg.
dat kan over een kasteel zijn, een hoeve, een molen of iets anders dat het weten waard is.
.jpg)
bottom of page